Tips-uri pentru nopti linistite alaturi de partener

Tips-uri pentru nopti linistite alaturi de partener

Cele mai multe afecteaza femeile in timpul menopauzei, nivelele diferite de estrogen si progesteron pot sa creeze dezastre cu somnul. Chiar inainte de aprinderea fierbinte, va puteti observa trezirea in mijlocul noptii, fara nici un motiv aparent.

Solutie

Pentru a va ajuta, incercati sa dormiti intr-o camera mai racoroasa si sa purtati haine mai usoare . De asemenea, puteti incerca sa faceti mai devreme in timpul zilei si sa evitati cofeina si alcoolul seara. In cazul in care niciuna dintre acestea nu functioneaza, puteti sa discutati cu medicul dumneavoastra despre terapia hormonala.

Alcoolul

De obicei, credem ca alcoolul ne ajuta sa dormim. Desi este adevarat pentru prima jumatate a somnului, cercetarea a aratat ca, de fapt, contribuie la somnul deranjat in a doua jumatate a noptii! In plus, aceleasi cercetari arata ca oamenii dezvolta o toleranta rapida la alcool, facandu-l ineficient ca un inductor al somnului dupa numai cateva saptamani.

Solutia

Solutia este simpla, opriti bautura. Daca descoperi ca un fel de vin cu cina se potriveste bine cu tine, pazeste-te. Cu toate acestea, daca nu va puteti da seama de ce va treziti in mijlocul noptii, vedeti daca taierea alcoolului ajuta. Mai ales daca beti o bautura pentru a va ajuta sa mergeti la culcare.

Cofeina

Buna pentru dimineata. Noaptea? Nu atat de mult. Puteti observa ca, pe masura ce imbatraniti, deveniti si mai sensibili la efectele trecatoare ale cofeinei.

Solutie

Evitati cofeina mai tarziu in cursul zilei. De fapt, daca cofeina ramane in sistem timp de pana la 10 ore, unii oameni pot simti efectele cofeinei din pranz! In timp ce unele cum ar fi efectele calmante ale ceaiului seara, incercati ceaiuri din plante sau ceai fara cafeina dupa cina. Aveti cafea de cafea pentru desert dupa cina. Alti vinovati de cofeina pentru a evita in seara, cola, baruri energetice, multe ciocolata fierbinte, cafea fara cafea, bauturi energizante, bauturi sport si ciocolata

Urmarirea ceasului

Nimic nu este mai frustrant decat sa spui ca vrei sa dormi pana la ora 11:00, doar pentru a vedea 11:01, 11:02, 11: 03 …. arata pe ceasul tau. Sau ce zici cand te trezesti la ora 4 dimineata si iti dai seama ca mai ai inca 2 ore de somn inainte sa sune alarma ta. Stresant. Vizionarea ceasului te face mai anxios si frustrat. Solutie Indepartati toate ceasurile, ceasurile si telefoanele de pat. Nici unul nu ar trebui sa fie vizibil sau accesibil din pat. Acest lucru va va impiedica sa prindeti un varf al timpului in mijlocul noptii si sa va scapati de o alta neliniste de care nu aveti nevoie. Doar inchideti ochii si mergeti inapoi in pat. Stiind timpul nu te va ajuta sa dormi mai mult. Cu toate acestea, este mai mult decat probabil va va tine in seara noaptea.

Indiferent de ce tulburare de somn va tine in timpul noptii, exista mai multe lucruri pe care le puteti face pentru a creste sansele unui somn bun: Exercitiu zilnic Utilizati patul pentru somn si sex – fara munca, fara TV Tineti dormitorul la dreapta temperatura pentru tine Nu manca prea mult inainte de culcare Nu bea alcool, cofeina sau ciocolata inainte de culcare Rezolva problema care te tine in seara noaptea. Daca este necesar, consultati un medic.