Cauze & solutii la problemele de somn

Cauze & solutii la problemele de somn

Pana acum, importanta obtinerii unui somn bun de nopti este o stiinta stabilita. In timp ce cercetarea variaza de la cat de mult este ideal somnul, nimeni nu se indoieste ca somnul este esential pentru sanatatea optima, performanta si starea de spirit.

Acestea fiind spuse, nu avem nevoie de cercetare pentru a recunoaste beneficiile somnului. Noi o vedem pentru noi insine. Fara somn, ne simtim mai putin energici si alertati. Amintirile noastre sunt mai sarace, timpii de reactie mai lent. Unii dintre noi sunt mai putin fericiti, mai iritabili si mai hraniti.

Dar un somn bun de nopti ramane evaziv pentru milioane de oameni. Potrivit Centrului pentru Controlul si Prevenirea Bolilor 1 din 3 adulti nu primesc suma recomandata de 7 ore pe somn pe noapte. Vom arata 10 dintre cele mai frecvente probleme de somn, de ce aveti aceste probleme si cum sa le rezolvati fara medicamente sau medicamente.

1. Anxietate

De cate ori blocheaza mintea dvs. intr-o problema de munca sau de familie, conversatia pe care o redati din nou sau din nou sau provocarea cu care va confruntati in timp ce incercati sa dormiti. Te trezesti trezit cu disperare incercand sa te scapi de ingrijorare, dar problema se joaca in mintea ta de peste si din nou.

Solutie

Exista mai multe strategii pe care le puteti angaja pentru a incerca sa va linistiti mintea. In primul rand, ridica-te si du-te in alta camera, pastrand luminile. Gandurile voastre anxioase vor disparea, de obicei, imediat. Apoi du-te inapoi in camera ta si dormi. In al doilea rand, incercati sa cititi o carte pana cand nu va ingrijiti grijile. Asteptati pana cand sunteti suficient de somnolenti si faceti din cand in cand sa dormiti.

O alta solutie este sa scrieti o lista cu ceea ce trebuie sa faceti in ziua urmatoare, inainte de a va culca. Senzatia de dezorganizare poate provoca anxietate semnificativa. Scrierea unei liste „A face” va calma nervii si va va ajuta sa va abordati ziua cand va treziti.

2. Sforaitul

Incercarea de a dormi cu un trombon in ureche nu este o sarcina usoara. Nu va puteti schimba sotul / sotia pentru un pacient care nu este de sforait sau daca dormiti in camere separate, exista cateva lucruri pe care le puteti face pentru a va intoarce ceva linistit in viata voastra.

Solutie

In primul rand, cereti partenerului sa doarma de partea lor. Acest lucru poate functiona suficient de mult pentru a dormi inainte de a incepe sforaitul.

In al doilea rand, incercati sa ascultati sunetul care anuleaza zgomotul alb cu castile in timpul somnului. Provocarea va fi sa va asigurati ca telefoanele urechilor stau in urechi in timp ce aruncati si intoarceti toata noaptea. Dar daca puteti gasi o pereche care sa ramana confortabila, zgomotul alb face minuni. In cele din urma, vedeti daca partenerul dvs. poate incerca o perna noua, pierde asteptare, evitand consumul de alcool inaintea margelelor sau fasiile din dreapta.

3. Apnee

Apneea si sforaitul sunt aceleasi in timpul noptii. Nu toata lumea care snoreste are apnee in somn. Cu toate acestea, multi oameni care au apnee de somn sforaie. Rezulta, in principiu, incapacitatea de a veni liber in timpul somnului. Este cauzata de o „floppy”, gat ingust.
Cand aveti probleme cu respiratia, va treziti. Acest lucru se poate intampla in mod repetat pe tot parcursul noptii, ceea ce face dificil, daca nu imposibil, obtinerea unui somn neintrerupt.

Solutie

Cele mai frecvente tratamente non-chirurgicale sunt pierderea in greutate, oxigenul, modificarile de pozitie si aparatele orale. Cel mai frecvent tratament, cu cea mai mare rata de succes, este denumit Presiune continua pozitiva a cailor respiratorii (CPAP). Practic, o masca de oxigen este plasata peste nas si gura si aerul care este suflat in tine, impiedica colapsul cailor respiratorii.

4. Sindromul picioarelor obosite

Sindromul picioarelor nepasator este un indemn involuntar de a va misca picioarele in timp ce adormiti sau va odihniti. Acesta poate fi, de asemenea, insotit de un sentiment inconfortabil in picioare. Sindromul picioarelor nelinistite poate face dificila atat pentru dumneavoastra, cat si pentru partenerul tau sa dormi si sa dormi in timpul noptii.

Solutie

Sindromul picioarelor neliniste poate fi tratat. In afara de medicamente, prea putina fier poate fi, de asemenea, o cauza a sindromului picioarelor nelinistite. Mergeti la medicul dumneavoastra, deoarece poate doriti sa obtineti testul pentru deficitul de fier si sa discutati despre cea mai buna modalitate de crestere a aportului de fier, fie prin dieta, suplimente sau prin administrare intravenoasa.

5. Temperatura

Prea fierbinte sau prea frig si este dificil sa dormi bine. Cu totii stim sentimentul de a se arunca si de a se intoarce in timp ce foile noastre raman in trupul nostru intr-o noapte fierbinte.

Solutie

Aerul conditionat este cel mai evident si mai usor mod de a controla temperatura in timpul somnului. Dar daca acest lucru nu este disponibil, fanii pot lucra remarcabil de bine.

Aveti capacele potrivite la indemana. O patura sau o patura calda pentru nopti racoroase si o patura sau o foaie mai usoara pentru nopti fierbinti. De asemenea, va puteti ajusta imbracamintea, chiar dormind in costumul pentru ziua de nastere, pentru a va pastra racoroase!