Detox de primavara pentru o viata (sociala) mai curata

Detox de primavara pentru o viata (sociala) mai curata

Suntem oficial la finalul lunii martie si ma simt mai inspirat decat oricand prin sosirea primaverii. Pentru mine, acest sezon marcheaza un timp pentru a reimprospata, curata si reflecta propriile ganduri. In spiritul initierii propriei mele curatari de primavara, astazi impartasesc cateva modalitati de a face un detox in viata in acest sezon. Acum, nu va recomand sa faceti toate acestea odata, dar acum este un moment mai bun ca niciodata sa incepeti sa va deplasati la lista dvs. de curatenie de primavara:

Faceti o dezintoxicare tehnica
Prima modalitate excelenta de a face acest lucru este de a curata lista celor pe care ii urmariti pe Instagram. Aceasta aplicatie social media distrage atentia – scrolling-ul prin zeci de fotografii din conturile pe care nici macar nu stiti de ce ati inceput sa le urmariti in primul rand este o pierdere de timp garantata. Mergeti in lista celor carora le urmati, eliminand conturile al caror continut nu va intereseaza. Cea mai buna parte este ca veti putea vedea mai usor fotografii de la prietenii, familia si conturile dvs. care conteaza cu adevarat atunci cand deschideti aplicatia. A doua modalitate excelenta de a va curata telefonul este sa stergeti fotografiile vechi. Stim cu totii ca aceste fotografii consuma spatiu pe telefoanele noastre, determinandu-le in cele din urma sa ruleze mai lent.

Fisierele de e-mail primite
Puteti incepe prin marcarea tuturor e-mailurilor vechi ca „citite” si depunandu-le in bloc intr-un singur dosar, apoi incepeti din acest moment sistemul dvs. de depozitare. Dosarele pe care le faceti depind de dvs., dar este o idee buna sa includeti pe baza categoriilor de e-mailuri pe care le primiti cel mai des, astfel incat sa puteti gasi cu usurinta e-mailuri vechi bazate pe acele categorii. Obiectivul final este de a avea o „casuta de intrare” care sa afiseze un numar selectat de e-mailuri referitoare la proiectele curente si proiectele in desfasurare. Acesta va functiona ca o lista de sarcini si va va tine organizat.