Produsele eco – o strategie de marketing care castiga numerosi adepti

Produsele eco – o strategie de marketing care castiga numerosi adepti

Nu-i o noutate faptul ca brandurile cu traditie din peisajul contemporan aleg sa isi indrepte atentia catre produsele ecologice in momentul in care vine vorba despre promovarea propriilor servicii sau articole finite, imprimarea logo-ului lor pe articole prietenoase prin compozitie cu mediul inconjurator fiind o strategie ce da roade in randul persoanelor cu un puternic simt civic. Fie ca opteaza pentru personalizari tricouri, ele fiind confectionate 100% din bumbac organic, fie ca isi lasa amprenta asupra unor sacose spatioase de cumparaturi, realizate si ele doar din materiale reciclate, brandurile isi afirma pozitia ferma in sprijinul mediului inconjurator tocmai pentru a atrage atentia publicului targetat. Dorinta de a fi in ton cu doleantele consumatorilor este un raspuns satisfacator, insa specialistii au reusit sa stabileasca principalele trei motive pentru care spiritul „bio” are de castigat anul in momentul de fata.

Argumentul pe care specialistii il aduc la inaintare este acela ca publicul interesat de produse, alimente si haine bio reprezinta un segment aparte al consumatorilor, acestia fiind recunoscuti pentru loialitatea lor. Asadar, cei care se orienteaza in mod obisnuit catre un stil de viata mult mai sanatos si sportiv se dovedesc foarte fideli atunci cand vine vorba despre achizitii, iar brandurile cu un puternic scop comercial vor face tot ceea ce le sta in putinta pentru a se conecta cu acestia. Motto-uri care sa rezoneze in mintea lor, sustineri ale diverselor ONG-uri si militarea pentru un stil de viata sanatos si energic sunt aspectele pe care trebuie sa se fundamenteze campania de promovare a brandurilor.

Specialistii in marketing si-au dat rapid seama de potentialul enorm al produselor bio, ele putand fi utilizate in numeroase domenii. Astfel, putem vorbi despre materiale promotionale utile, ce corespund nevoilor strigente ale publicului autohton, incepand cu accesoriile pentru fitness si terminand cu artificiile cosmetice naturale pe care companiile le pot aduce in prim plan pentru a se promova. De asemenea, vorbind despre un public pasionat de reciclare, reutilizare si refolosire din belsug a resurselor, nimic nu va poate opri sa includeti in strategia de marketing produse realizate cu putine investitii, care aduc inovativitatea in prim plan, fie ca aceasta se datoreaza fructificarii energiei alternative sau a materialelor reciclate.

Nu in ultimul rand, aceste companii vor fi vazute drept jucatori responsabili pe piata comerciala de catre potentialii clienti, un astfel de brand avand intotdeauna castig de cauza in fata unuia care ofera sprijinul sau industriilor grele, ce conduc la poluarea si la imbibarea mediului inconjurator cu toxine dintre cele mai diversificate. In plus, din punctul lor de vedere dumneavoastra renuntati la anumite materii prime facil de gasit pe piata in detrimentul unora mult mai prietenoase cu natura, ceea ce va atrage iremdiabil aprecierea pozitiva a oamenilor.