Linia de fund a cafelei, anxietatii si depresiei – V

Linia de fund a cafelei, anxietatii si depresiei – V

In general, cercetarea spune ca exista potential cateva beneficii pentru sanatate atunci cand vine vorba de depresie si bautura de cafea decat in ​​ceea ce priveste cafeaua si anxietatea – unde se constata ca are un impact negativ sau neutru. In plus, exista o serie de alte efecte potentiale benefice asupra sanatatii prin consumul de cafea.

Avand in vedere toate aceste diverse cercetari – unele dintre ele foarte promitatoare (in jurul depresiei) si altele nu surprinzatoare (anxietatea) – cafeaua nu va eradica niciun fel de probleme de sanatate mintala, desi nu pare neaparat sa le provoace. Cel mai important lucru de luat in considerare atunci cand va ganditi la impactul consumului de cafea asupra anxietatii sau depresiei este ca poate agrava problemele de somn, ceea ce este o parte importanta a ingrijirii de sine atunci cand va confruntati cu depresia, anxietatea sau orice problema de sanatate mintala. de altfel.

Doriti sa reduceti consumul de cafea?
Daca doriti sa reduceti putin cantitatea de cafea pe care o beti sau chiar sa purtati acel experiment pe care la care ma refeream, atunci puteti incepe cu cateva sfaturi simple.

1. Reduceti treptat
Cofeina este un stimulent si probabil ca veti simti unele simptome fiziologice, cum ar fi dureri de cap, ceata cerebrala si oboseala generala. Acest lucru va dura o zi sau doua, posibil mai mult in functie de cantitatea de cofeina pe care ati consumat-o. Inainte de a incepe sa reduceti, este bine sa stiti cat de multa cofeina beti intr-o zi. In acest fel, puteti reduce treptat o bautura in fiecare zi sau cam asa ceva.