Cum reduceti treptat consumul de cafea – VI

Cum reduceti treptat consumul de cafea – VI

2. Asigurati-va ca ramaneti hidratat
Cafeaua – sau cofeina de altfel – este un diuretic, ceea ce inseamna ca te va deshidrata in mod natural, deci taierea va ajuta cel mai probabil la deshidratare. Cu toate acestea este inca important sa va asigurati ca beti suficiente lichide, deoarece acest lucru va ajuta la minimizarea efectelor retragerii.

3. Odihneste-te mult
In mod natural, va veti simti putin obosit atunci cand reduceti cofeina / cafeaua, asigurati-va ca va odihniti suficient, oferindu-va corpului sansa de a se adapta si de a va recupera dupa retragere.

4. Cresteti-va activitatea fizica
Incercati sa va cresteti putin activitatea fizica. Se stie ca activitatea fizica creste starea de spirit , ceea ce va contracara iritabilitatea pe care o puteti simti atunci cand reduceti consumul de cafea.

5. Ia notite
Pastrati un mic jurnal sau jurnal pentru a scrie cum va simtiti in diferite zile si cat de mult, daca exista, cofeina pe care o beti in diferite momente ale „procesului” dvs. Gandeste-te la starea ta de spirit, la modul in care te simti, la modul in care dormi si, eventual, la modul in care simti ca iti afecteaza relatiile si activitatile zilnice. Cand va intoarceti pentru a va analiza datele, veti putea evalua mai exact impactul consumului de cofeina si cafea.

Tine minte
Cat de multa cafea bem si impactul acesteia variaza foarte mult in functie de multi, multi factori. Cel mai bun pariu pentru tine este sa te cunosti pe tine insuti, sa fii atent la impactul cafelei, sa vorbesti cu medicii si sa iei in considerare circumstantele personale din viata. Luarea tuturor acestor pasi va va ajuta sa luati o decizie in cunostinta de cauza, care probabil se va schimba in timp.