Trucuri pentru un abdomen suplu

Trucuri pentru un abdomen suplu

Dacă descoperiți că suferiți în mod regulat de gaze, este important să examinați ce mâncați.

Cu toate acestea, pot exista și alte cauze, cum ar fi infecția gastrointestinală, disbioza și chiar influențe psihologice, cum ar fi stresul. În alte cazuri, poate fi pur și simplu că nu ai fost suficient de activ pentru ca gazul să se deplaseze prin corpul tău așa cum ar fi făcut în mod normal. Aceasta se poate întâmpla cu călătorii pe distanțe lungi sau stând la birou toată ziua.

Din fericire, există o mulțime de modalități de a reduce gazul respectiv – în mod natural.

Iată cateva remedii casnice care vă ajută să scăpați de gaz în stomac:

  1. Schimbă-ți dieta

Acest lucru poate părea evident, dar evitarea alimentelor care provoacă gaze ar putea fi cel mai ușor remediu dintre toate. Din păcate, mulți oameni nu fac legătura între anumite alimente și simptomele lor.

Cei mai comuni vinovați sunt legumele precum broccoli, varza de Bruxel, varza și ceapa. Fructele precum merele și perele tind, de asemenea, să provoace gaze, la fel ca și leguminoasele.

Alimentele integrale, precum tărâța și majoritatea produselor lactate – în special laptele și smântâna – sunt, de asemenea, greu de descompus în intestin, astfel încât pot provoca mai mult gaz.

Ia notă de alimentele care îți provoacă gaz și încearcă să-ți reduci aportul. Acesta poate fi cel mai simplu mod de a reduce balonarea!

  1. Mâncați-vă alimentele în mod corespunzător

A-ți face timp să mănânci încet și să bei încet va ajuta la reducerea cantității de aer înghițit. O modalitate ușoară de a face acest lucru este să puneți furca în jos între guri.

Unii oameni chiar le place să numere de câte ori mestecă fiecare gură: de aproximativ 32 de ori este recomandat pentru a descompune mâncarea, astfel încât să piardă textura.

Dacă este prea deranjant, pur și simplu concentrați-vă să vă mestecați mâncarea cu o ciupercă înainte de a înghiți. Permiteți timp pentru fiecare masă și nu mâncați pe fugă.

Și, cel mai important, închideți gura în timp ce mâncați!

  1. Încercați ajutoarele digestive naturale

Există multe tipuri de ajutoare digestive naturale disponibile acum sub formă de suplimente fără vânzare. Acestea conțin enzime digestive care funcționează cu propriile enzime ale corpului dvs., contribuind la eficientizarea digestiei mai rapidă și mai eficientă.

Anumite tipuri de suplimente pot conține enzime specifice utile pentru descompunerea glucidelor complexe din fasole și alte alimente „producătoare de gaz”. Vorbeste cu un naturopat sau medic de sănătate despre un supliment de calitate care conține amestecul potrivit de enzime pentru a se potrivi cu dieta ta.

  1. Luați cărbune activ

Cărbunele activat este un remediu natural sigur pentru tratarea excesului de gaze și balonare. Acest tip de cărbune special a fost fabricat într-un mod care îl face potrivit pentru consumul uman.

Când înghițiți cărbunele, acționează prin atragerea de toxine și lichide în sine, astfel încât acestea să poată fi spălate din corp. Acest lucru ajută la reducerea gazelor și balonării și, de asemenea, ajută la mutarea eventualelor substanțe iritante din intestin.

Asigurați-vă că luați cărbune activat cu multă apă și utilizați numai sub îndrumarea unui medic de sănătate.

  1. Luați un probiotic

Prob Suplimentele iotice sunt un mijloc eficient de a furniza bacteriile „bune” de care intestinul dvs. are nevoie pentru a descompune alimentele eficient.

Probioticele pot ajuta, de asemenea, la reechilibrarea bacteriilor din intestinul dumneavoastră dacă suferiți de Candida sau SIBO.