(Cum sa) iesi din zona de confort

(Cum sa) iesi din zona de confort

Ieșiți din mediile dvs. obișnuite – mediile neutre fac conversațiile dificile. Te pot scoate de pe gardă, ceea ce poate fi bun.

Începeți prin a face persoana respectivă să se simtă în siguranță să spună orice. Norme fundamentale precum „Aceasta este o conversație confidențială” și „Nu voi face nicio judecată cu privire la ceea ce spui, vreau doar să înțeleg.”

Fii pregătit să spui „Îmi pare rău” sau „Nu mi-am dat seama” Când faci această armătură pozitivă și negativă se poate folosi.

Cum faci asta?

Învățarea cum să antrenați oamenii în loc să le spuneți oamenilor este esențială. Permiterea celeilalte persoane să vadă beneficiile a ceea ce doriți pentru ei (și nu pentru voi) este mai rapid decât să încercați să dictați acțiune.

Stabiliți rezultatele așteptate.

Creați limite.

Explicați ce suport și ajutor vă va oferi.

Observați cum nu se spune nimic „Arată că trebuie să încetați să faceți asta!”. Este vorba despre „Bine, acum am înțeles că ai făcut asta din cauza asta și aia. Dacă te ajut cu acest lucru și dacă mă consult cu tine o dată pe săptămână, vei putea lucra în modul în care am nevoie și vom putea obține rezultatul dorit de amândoi. Mi-a lipsit ceva? ”

Ce vă așteptați, ce a fost de acord, ceea ce nu vrem să vedem că se va întâmpla mai mult și cum să urmărim. Citiți mai departe pentru idei suplimentare pentru a alimenta cu adevărat acest lucru.

Rezultatele!

Acest stil de armare se referă la utilizarea armăturii negative și pozitive. Permite cuiva să se simtă în siguranță să explice de ce nu au fost luate măsuri și îi ajută să depășească limitările pe care le simt că se confruntă în siguranță în cunoștințele pe care le va primi sprijinul pentru a se schimba cu rezultatele pozitive explicate într-un mod care le contează…

A fost un membru al unei echipe de 14 care a făcut constant opusul tuturor celorlalți. Seful era frustrat, echipa era frustrata, clientii lor erau frustrati. Când am vorbit cu șeful lor, lucrul cu mine a fost ultimul paie înainte de a le cere să plece, iar șeful nu era convins că antrenorul ar putea ajuta.

Ca să nu le individualizăm, am avut o zi de antrenor în echipă. Și în niciun moment nu am selectat această persoană. Am folosit ideile de mai sus. Și a fost o adevărată revelație pentru echipă. Cine s-a găsit spunând lucruri ca;

Nu știam că te simți așa.

Nu știam că trebuie să faci asta.

Și asta a dus la respect și înțelegere din partea tuturor. Cel frustrat și frustratorul.

În cele din urmă, onestitatea și transparența ajută – oamenii pot înnebuni raționamentele false și nesimțirea la o distanță! Și acest proces i-a ajutat pe toți să se simtă în siguranță pentru a fi cinstiți și transparenti.