Exersează dragostea de sine

Exersează dragostea de sine

Vorbirea de sine este miezul iubirii de sine, miezul despre ce este vorba despre pozitivitate. Vorbirea pozitivă de sine duce la iubirea de sine. Și atunci când propria noastră ceașcă este goală, ne putem turna în celălalt. Trebuie să ne ajutăm mai întâi înainte de a-i ajuta pe ceilalți.

Ceea ce ne spunem noi este modul în care practicăm pozitivitatea sau o punem în acțiune.

De exemplu, există o carte a copiilor, numită Micul motor care ar putea fi Watty Piper, în care trenul gândește: „Cred că pot, cred că pot” pe tot parcursul călătoriilor sale. Rezultatul? S-ar putea pentru că și-a spus că poate.

Un concept atât de simplu pentru o lume complexă. Și totuși, funcționează.

Așa funcționează și iubirea de sine. Ceea ce îți spui este puternic și își pune amprenta. Iată exemple de lucruri pe care le-ai putea spune pentru a exersa pozitivitatea:

  • Sunt suficient.
  • Sunt demn.
  • Pot face asta, trebuie doar să mă țin.
  • Voi trece prin asta.
  • Sunt puternic.
  • Sunt de neoprit.

Iată mai multe exemple pentru tine: 10 afirmații pozitive pentru succes, care îți vor schimba viața. Adăugați la această listă cu dvs.

Când scrii aceste mantre pozitive, începi să le simți. Dacă scrieți „Sunt pozitiv în legătură cu această situație” de mai multe ori, veți începe să simțiți că acea pozitivitate curge.

A vă iubi nu va fi ușor și nici nu va veni peste noapte. Vor fi o încurcătură de sentimente, regrete, discuții negative de sine și multe altele, pe care va trebui să le îndepărtați cu grijă pentru a vă ține propria inimă. Inima ta are nevoie de dragoste și, adesea, neagăm ceea ce are nevoie pentru a urmări plăcerile fără scop, cum ar fi recompense externe, mai degrabă decât motivația internă pentru o viață bine trăită. Trăim pentru ceea ce cred alții despre noi, spun despre noi și, uneori, pierderea tuturor sau trece prin greutăți ne poate învăța ceea ce avem cu adevărat nevoie de noi: noi înșine.

Iubește-te trebuie să vină dintr-un loc autentic, nu dintr-o mentalitate „falsă până te faci”. Trebuie să fie real. Trebuie să includă aceste defecte și toate. Este tot ceea ce poți face pentru a deveni pozitiv cu tine. Trebuie să începeți din interior și să faceți munca necesară pentru a vă vindeca și a fi sănătos.

Uitați-vă la aceste 30 de obiceiuri de îngrijire pentru o minte puternică și sănătoasă, corp și spirit și încercați să le practicați.

Evitați pozitivitatea toxica (pozitivitate nesănătoasă)

Evitați tipul de pozitivitate zdruncinantă albă în care nu vă recunoașteți luptele sau durerea (așa cum vă servesc și dvs.). Nu vrei doar să-ți spui să mergi mai departe, deoarece asta echivalează cu represiunea.

Emoțiile fac parte din pozitivitate. Vrei să stai cu sentimentele tale. Vrei să le recunoști, să le dai o voce. În loc să-ți spui să mergi mai departe, îți lași emoțiile să ducă la o descoperire care te ajută să faci față schimbărilor de viață.

Cele mai mari concepții greșite făcute cu privire la a fi pozitiv este să presupunem că nu trebuie să simțiți pentru a se schimba. Aruncarea rănii, mâniei, mâhnirii, tristeții, toate acele emoții cu care suntem asociați sunt „negative” nu fac decât să ne împiedice creșterea și puterea. Pozitivitatea folosește aceste lucruri pentru a te îmbunătăți pe tine sau lumea din jurul tău, pentru că nu vei ceda la ele. Ele nu devin tu sau identitatea ta.

Nu trebuie să fii soldatul alb care te zgâlțâiești în care ai fost întotdeauna. Îți spui emoțiile, apoi urmărești o utilizare sau o ieșire pentru ele. Asta îți face pozitivitatea profundă.