Cum sa iti cultivi o atitudine mentală pozitivă

Cum sa iti cultivi o atitudine mentală pozitivă

Cultivarea unei atitudini mentale pozitive începe cu o realizare – o realizare că nu ești singurul care s-a luptat, care a supraviețuit și care a început din nou. Nu ești singur și există o cale prin întuneric. Există înțelepciune simplă, pe care se poate baza, pentru a ajuta.

Găsiți asistență, dar, de asemenea, învățați îngrijirea de sine în ceea ce vă privește, despre care este vorba despre pozitivitate. Acea discuție de sine, acea percepție, acea atitudine pe care o alegi te schimbă și îi schimbă pe cei din jurul tău.

Conform studiului New Stanford: O atitudine pozitivă literalmente îți îmbunătățește creierul de Jessica Stillman, Cercetătorii Stanford studiază modul în care creierul a fost afectat în realizare și învățare atunci când cineva a simțit sau a fost pozitiv cu privire la un subiect. Rezultatul? Rezultatele au fost mult mai favorabile pentru acel student.

Ne descurcăm bine în domenii despre care suntem pozitivi. Dar dacă putem alege să fim pozitivi în legătură cu ceva? Asta ar schimba totul.

Pozitivitatea nu înseamnă doar a fi fericit, ceea ce este adesea concepția greșită. De fapt, recunoașterea unei game de emoții este sănătoasă. Pozitivitatea este persistența în timp ce se utilizează strategii de gândire pozitivă. Sta cu sentimentele tale; este acceptarea a ceea ce este; se ține de ceea ce te face fericit; este scopul găsit în durere.

Iar raționamentul din spatele alegerii de a fi pozitiv – obțineți ceea ce dați. Primești ceea ce crezi.

Iată 5 pași pentru a cultiva o atitudine mentală pozitivă. În parte, ei detaliază de ce este important să fii pozitiv, întrucât o înțelegere ajută la urmărirea la fel de mult ca la adoptarea mentalității.

  1. Atitudinea este ceea ce putem schimba

Există un citat al Mayei Angelou, care arată:

„Dacă nu vă place ceva, schimbați-l. Dacă nu o poți schimba, schimbă-ți atitudinea.”

Atunci când alegeți pozitivitatea ca atitudine, selectați o atitudine mult mai destinată comportamentului rezistent decât alternativa.

Când ai o atitudine negativă, creierul tău își dă voie să dezvolte tipare negative de gândire și, la rândul lor, emoții dificile și întunecate. Vă petreceți toate zilele rumegând sau vă faceți griji pentru același lucru din nou și din nou, crezând că îl va rezolva. Făcând acest lucru, te va face să ratezi răspunsurile, mai degrabă decât să profitezi la maxim de momentele din fața ta.

În realitate, primul lucru pe care trebuie să-l faci este să te liniștești. Se simte contraintuitiv, dar asta înseamnă să-ți eliberezi mentalitatea tulburată. Când eliberezi ceea ce te deranjează, alegi o atitudine mai sigură. Una care vă ajută să vă acceptați emoțiile, să acceptați ceea ce se întâmplă și să acceptați că nu aveți toate răspunsurile. Îți este mai puțin frică de acest fapt.

Atitudinea este totul. Este modul în care ne vindecăm pe noi înșine. Este modul în care rămânem pozitivi. Este modul în care securizăm lucrurile. Este modul în care depășim.

Fără o atitudine pozitivă, nu putem persevera. Perseverența este punctul de pozitivitate.

O atitudine pozitivă este modul în care alimentăm puterea de voință. Puterea este modul în care alimentăm pozitivitatea. Merg în cerc. Sunt interschimbabile.

Pozitivitatea denotă putere de voință. Poți fi în picioare într-o furtună și să te simți complet calm când folosești pozitivitatea. Rămâi la pământ. Stai ferm. Nu cazi. Și știi ce? Chiar dacă o faci, te întorci din nou.

Există un proverb japonez, „Nana korobi ya oki”, care înseamnă cad de șapte ori, ma ridic de opt. Aceasta înseamnă că nu te oprești; continui. Îi faci prin vremurile grele să găsești binele.

O atitudine pozitivă constă în a înțelege că ai putere asupra problemelor tale. Odată ce ai înțeles asta, îți poți schimba atitudinea. Trebuie să alegeți mai întâi gândirea pozitivă pentru a-i culege beneficiile. După ce ai ales să fii pozitiv, poți face orice.