Iata cate lucruri puteti face impreuna pentru a va relaxa!

Iata cate lucruri puteti face impreuna pentru a va relaxa!

Fie că este vorba de câteva ore, o zi liberă, un mini-pauză sau o vacanță adecvată, timpul liber este esențial pentru a ne ajuta să recuperăm, reîncărcați și reorientăm. Timpul de recuperare ajută la îndepărtarea oboselii mintale și ne permite să ne lăsăm în pace și să ne relaxăm. Cheia aici, totuși, este să ne îndepărtăm de provocările zilnice care provoacă oboseală și oboseală. Iată cum. Puteți să vă eliberați complet de la locul de muncă și de la obligațiile personale pentru a vă odihni și recupera?

1. Luați un pui de somn

Atunci când vă simțiți obosiți sau epuizati și aveți posibilitatea de a lua o scurtă pauză de 20 de minute, aceasta ar putea face o mare diferență pentru performanța dvs. pentru restul zilei. Un pui de somn poate îmbunătăți procesul de învățare, memorie și poate crește rapid nivelul de energie. Acest articol cu privire la beneficiile spalarii este un loc util pentru a incepe daca doriti sa aflati mai multe: Cum un efort de 20 de minute la locul de munca te face sa te trezesti si sa devii productiv intreaga zi.

2. Fa mai mult exercitiu

Simplul act de a introduce o forma fizica activitate în ziua ta poate face o mare diferență. Poate stimula nivelul de energie, te face sa te simti mult mai bine despre tine si te poate ajuta sa eviti oboseala. Găsiți ceva care se potrivește în viața voastră, fie că mergeți pe jos, mergeți la sala de sport, alergați sau înotați. Cheia este să vă asigurați că exercițiul fizic este regulat și că sunteți angajat emoțional și sunteți hotărât să vă mențineți în continuare. De asemenea, puteți merge mai mult, ceea ce vă va ajuta să vă clarificați capul și să vă concentrați atenția asupra gândurilor stresante.

3. Obțineți mai multă calitate de somn

Pentru a evita oboseala, epuizarea și oboseala, obținerea de suficiente condiții de calitate a somnului. Corpul tau are nevoie de somn pentru a se reincarca. Obținerea unei cantități adecvate de somn în fiecare noapte vă poate îmbunătăți sănătatea, poate reduce nivelurile de stres și ne va ajuta să ne îmbunătățim abilitățile de memorare și învățare. Articolul anterior despre Beneficiile somnului pe care trebuie să-l cunoașteți vă va oferi pași de acțiune pentru a vă îmbunătăți somnul.

4. Îmbunătățiți-vă dieta

Mâncărurile grase sau grase vă pot face să vă simțiți leneși și obosiți, în timp ce unele alimente sau strategii de alimentație fac exact contrariul. Întotdeauna viața noastră ne ajută să ajungem la dulciuri sau alte gustări dulci pentru a ne da o sursă de energie pentru a continua. Din păcate, această creștere se estompează rapid, ceea ce vă poate lăsa să vă simțiți epuizați și doriți mai mult. Pe de altă parte, cerealele integrale și grăsimile nesaturate sănătoase furnizează rezervele pe care le puteți trage pe parcursul zilei. Pentru a menține energia și stabilitatea, este o idee bună să limitați zahărul și amidonul rafinat. Consumul de mese mici și gustări sănătoase la fiecare câteva ore pe parcursul zilei asigură o aprovizionare constantă cu substanțe nutritive pentru organism și creier. De asemenea, este important să nu omiteți micul dejun. Consumul unei alimentații echilibrate vă ajută să vă păstrați glicemia într-o gamă normală și vă împiedică să vă simțiți încet când scade nivelul de zahăr din sânge.

5. Gestionați-vă stresul

Nivelurile Stresul este una dintre cauzele principale de epuizare și oboseală și poate afecta grav sănătatea dumneavoastră. Când aveți niveluri crescute de stres la locul de muncă și la domiciliu, este ușor să vă simțiți epuizați tot timpul. Identificarea cauzelor stresului și apoi abordarea problemelor ar trebui să fie o prioritate. Articolul meu despre cum să ajuți anxietatea atunci când viața este subliniind că vă împărtășește 16 strategii pe care le puteți folosi pentru a depăși stresul.

6. Obțineți hidratarea

Uneori putem fi atât de ocupați încât să uităm să ne păstrăm pe deplin hidratați. Apa reprezintă aproximativ 60% din greutatea corporală și este esențială pentru menținerea funcțiilor de bază ale corpului. Dacă nu avem suficientă apă, aceasta poate afecta negativ performanțele noastre mentale și fizice, ceea ce duce la oboseală și oboseală. Valoarea zilnică recomandată este de aproximativ doi litri pe zi, astfel încât să rămâi bine hidratată păstrați cât mai mult cu sânge o sticlă de apă.

Aceste sfaturi vă pot ajuta să vă reduceți oboseala și senzația de oboseală. Unii vor lucra mai bine decât alții, deoarece noi toți suntem diferiți, în timp ce alții pot fi încorporați împreună în viața de zi cu zi. Dacă ați încercat să faceți schimbări pozitive pentru a reduce oboseala și totuși vă simțiți obosiți și epuizați, poate fi timpul să vă gândiți să faceți o întâlnire cu medicul dumneavoastră pentru a discuta despre starea dumneavoastră.