Solutii pentru un somn odihnitor noapte de noapte

Solutii pentru un somn odihnitor noapte de noapte

”Cum să rezolvați oboseala constantă?”, o intrebare cu multe raspunsuri si tot atatea neclaritati. In continuare tratam solutiile care ne vor ajuta sa remediem aceasta problema din viata noastra.

Există 12 moduri în care puteți începe abordarea cauzelor oboselii și sa începeți să vă simțiți mai energic.

1. Spuneți adevărul

Unii oameni se pot amăgi de faptul că sunt în permanență neîncetate sau obosiți. Pe termen lung, acest lucru nu te va ajuta. Pentru a vă oferi cea mai bună șansă de a depăși sau de a elimina oboseala, trebuie să diagnosticați și să spuneți adevărul despre lucrurile care vă scurg energia, făcându-vă obosit sau provocând oboseală constantă. Odată ce sunteți sincer cu voi înșivă despre activitățile pe care le faceți în viața voastră, pe care le găsiți iritante, drenând energia și vă obosesc în mod regulat, vă puteți angaja să vă opriți să le faceți.

Ajutorul de care aveți nevoie pentru a depăși oboseala este disponibil pentru dvs., dar nu până când nu spuneți adevărul despre asta. Prima persoană pe care trebuie să o vindeți pentru a scăpa de cauzele oboselii este dumneavoastră. Un punct de plecare este diagnosticarea simptomelor. Atunci când începeți să vă simțiți stresați, răniți sau pur și simplu nu lucrați la nivelul normal de energie, faceți o notă despre: Cum vă simțiți Ce oră de zi este Ce poate să fi contribuit la oboseala ta Cum reacționează mintea și corpul dvs. Această analiză vă poate ajuta să identificați, să înțeleagă și apoi să elimine cauze foarte specifice.

2. Reduceți-vă angajamentele

Când avem prea multe lucruri pe planul nostru personal și profesional, ne putem simți suprasolicitați, provocând oboseală fizică și mentală. Dacă v-ați angajat în lucruri pe care nu doriți să le faceți, acest lucru provoacă iritabilitate și implicare emoțională scăzută. Stabiliți-le pe parcursul zilei și săptămânii, apoi nivelul de stres va crește. Când aceste angajamente au termene asociate cu acestea, este posibil să încercați să vă grăbiți prea mult într-o perioadă scurtă de timp. Acest lucru creează mai mult stres și vă poate afecta capacitatea de luare a deciziilor. Începeți să fiți realistă cu privire la cât de mult puteți face. Reduceți angajamentele pe care le aveți sau dați mai mult timp pentru a le completa.

3. Claritate asupra priorităților dvs.

Dacă lucrați pe lista dvs. de sarcini sau obiective deveniți prea copleșitoare, începeți să reduceți și să prioritizați lucrurile care contează cel mai mult. Începeți cu prioritizarea a doar 3 lucruri în fiecare zi. Când veți termina aceste 3 lucruri, veți avea o grămadă de energie și încrederea va crește. Dacă încercați să jonglezi prea multe lucruri și sunt multi-tasking, nivelul de energie va scădea și veți încerca să vă concentrați. Proiectele neterminate vă pot face să vă auto-critice și să vă simțiți vinovați, care scade în continuare nivelurile de energie, creând inacțiune. Faceți o listă cu cele 3 MIT (Cele mai importante sarcini) pentru a doua zi înainte de a vă culca. Acest lucru vă va împiedica să vă supra-angajați și vă veți face entuziasmați cu privire la ceea ce poate aduce a doua zi.

4. Exprimă mai multă recunoștință

Recunoștința și încrederea sunt strâns legate. Doar mulțumită pentru ceea ce aveți și pentru ceea ce ați atins crește încrederea și vă face să vă simțiți mai optimist. Vă poate ajuta să vă îmbunătățiți sentimentul de bunăstare, care poate aduce sentimente de bucurie și entuziasm. Încercați să începeți un jurnal de recunoștință sau pur și simplu notați 3 lucruri pe care sunteți recunoscători pentru fiecare zi.

5. Concentrați-vă pe sine

Epuizarea și oboseala pot să ajungă concentrându-se tot timpul asupra nevoilor altor persoane, mai degrabă decât să vă îngrijorați și să vă concentrați asupra a ceea ce aveți nevoie (și doriți). sunt angajamente de angajare, angajamente de familie, angajamente sociale. Puteți începe cu cele mai bune intenții, pentru a vă pune la dispoziție cea mai bună performanță la locul de muncă, a fi un părinte și un prieten uimitor, pentru a ajuta pur și simplu pe alții. Dar, uneori, ne extindem prea mult și depășim limitele noastre personale pentru ai ajuta pe ceilalți. Atunci, epuizarea constantă ne poate coborî. Ceea ce ne poate face să fim mai obosiți. Cu toții vrem să ajutăm și să facem tot ce putem pentru alții, dar trebuie să existe un echilibru. De asemenea, trebuie să luăm ceva timp doar pentru a ne reîncărca și întineri.